آنالیز داده ها NGS از سیستم عامل لینوکس

0
0

سلام و وقت بخیر. ببخشید من برای آنالیز داده ها NGS از سیستم عامل لینوکس استفاده میکنم. اما خیلی تازه وارد هستم و اصلا متوجه نشدم چیکار کردم که وارد یک محیطی شدم که tty mode نوشته. الان چطور میتونم خارج بشم و روند عادی لینوکس رو باز بتونم استفاده کنم؟

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

سلام دوست عزیز. برای تغییر از محیط tty mode باید مراحل زیر را انجام دهید.
Sudo apt-get update
Sudo apt-get install Ubuntu-desktop
Sudo reboot

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفا جهت ثبت نام ابتدا یا ثبت نام کنید.