آنالیز داده ها NGS از سیستم عامل لینوکس
سلام و وقت بخیر. ببخشید من برای آنالیز داده ها NGS از سیستم عامل لینوکس استفاده میکنم. اما خیلی تازه وارد هستم و اصلا متوجه نشدم چیکار کردم که وارد یک محیطی شدم که tty mode نوشته. الان چطور میتونم خارج بشم و روند عادی لینوکس رو باز بتونم استفاده کنم؟
- شما باید برای ارسال دیدگاه وارد شوید


