القای سوختگی درجه دو در موش
سلام و وقت بخیر. من یک پروژه بر روی موش آزمایشگاهی دارم و باید سوختگی بر روی اون از نوع درجه دو القاءکنم. برای القای سوختگی از چه روشی استفاده کنم؟
- شما باید برای ارسال دیدگاه وارد شوید
پاسخ شما
لطفا جهت ثبت نام ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.


