القای سوختگی درجه دو در موش

0
0

سلام و وقت بخیر. من یک پروژه بر روی موش آزمایشگاهی دارم و باید سوختگی بر روی اون از نوع درجه دو القاء‌کنم. برای القای سوختگی از چه روشی استفاده کنم؟

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 0 نتیجه
پاسخ شما

لطفا جهت ثبت نام ابتدا یا ثبت نام کنید.