رفقا من تازه طراحی دو بعدی رو شروع کردم میخوام اجزای داخلی یک سلول رو طراحی کنم، نظر شما چیه کدوم یکی از نرم افزار هارو پیشنهاد میکنید؟
با سلام به نظر من بستگی به خودتون داره، اما اگر با فتوشاپ آشنایی دارید پیشنهاد من illustrator هستش به علت ui مشترک با فتوشاپ، اما اگر سطح مهارتتون در فتوشاپ مبتدیه کورل بسیار ساده تر و کاربردی تر است برای شما.
لطفا جهت ثبت نام ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.