ایلاستریتور یا کورل دراو

0
0

رفقا من تازه طراحی دو بعدی رو شروع کردم میخوام اجزای داخلی یک سلول رو طراحی کنم، نظر شما چیه کدوم یکی از نرم افزار هارو پیشنهاد می‌کنید؟

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

با سلام به نظر من بستگی به خودتون داره، اما اگر با فتوشاپ آشنایی دارید پیشنهاد من illustrator هستش به علت ui مشترک با فتوشاپ، اما اگر سطح مهارتتون در فتوشاپ مبتدیه کورل بسیار ساده تر و کاربردی تر است برای شما.

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفا جهت ثبت نام ابتدا یا ثبت نام کنید.