لوله های دورهام برای محیط های مایع

0
0

دلیل استفاده از لوله های دورهام برای محیط های مایع چیست؟

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

از لوله های درهام جهت جمع آوری گازهایی که باکتری ها آزاد می‌کنن استفاده می شود.

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفا جهت ثبت نام ابتدا یا ثبت نام کنید.