دلیل استفاده از لوله های دورهام برای محیط های مایع چیست؟
از لوله های درهام جهت جمع آوری گازهایی که باکتری ها آزاد میکنن استفاده می شود.
لطفا جهت ثبت نام ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.