دما
چرا وقتی سلول ها ی کشت داده شده را از یخچال در آوردیم باید قبل استفاده به 37 درجه سانتی گراد برسانیم؟
- tor881905@gmail.com 5 سال قبل سوال کرد
- شما باید برای ارسال دیدگاه وارد شوید
پاسخ شما
لطفا جهت ثبت نام ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.


