دما

0
0

چرا وقتی سلول ها ی کشت داده شده را از یخچال در آوردیم باید قبل استفاده به 37 درجه سانتی گراد برسانیم؟

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

با سلام
دوست عزیز سلول را هیچ گاه در یخچال نمیگذاریم مگر اینکه منظور شما باکتری باشد. لطفا سوال خود را با توضیحات بیشتری بیان نمایید.
سپاسگزاریم از اینکه ژنیران را برای پاسخ به سوالات خود انتخاب کردید.

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفا جهت ثبت نام ابتدا یا ثبت نام کنید.