بچه ها کسی میدونه چجوری میشه توی خود فتوشاپ انیمیشن درست کرد به صورتGIF ؟ یکی به من گفت که توی فتوشاپ هم میشه انیمیشن درست کرد.
بله شما میتوانید در نرم افزار فتوشاپ از منوی Window ورک اسپیس خودرا به Motion تغییر دهیدو شروع به انیمیت کنید.
لطفا جهت ثبت نام ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.