ساخت انیمیشن در PS

0
0

بچه ها کسی میدونه چجوری میشه توی خود فتوشاپ انیمیشن درست کرد به صورتGIF ؟ یکی به من گفت که توی فتوشاپ هم میشه انیمیشن درست کرد.

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

بله شما می‌توانید در نرم افزار فتوشاپ از منوی Window ورک اسپیس خودرا به Motion تغییر دهیدو شروع به انیمیت کنید.

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفا جهت ثبت نام ابتدا یا ثبت نام کنید.