اطلاعات در مورد پایگاه INSD
سلام ببخشید میشه کمی اطلاعات در مورد پایگاه INSD بهم بدید؟
- شما باید برای ارسال دیدگاه وارد شوید
در اوایل سال 1986 دو پایگاه اطلاعاتی EMBL، GeneBank و در سال 1987 به همراه DDBJ تصمیم گرفتند که اطلاعات موجود در خود را یکی کنند و با این کار پایگاه های بین المللی توالی اسید نوکلئیک (INSD) ایجاد شد. اگرچه امکان ارسال توالی های DNA به این سه مرکز به طور جداگانه وجود دارد، ولی این مراکز اطلاعات خود را هر روز مبادله و در نتیجه اطلاعات خود را یکسان می کنند. اگرچه سیستم و فرمت اطلاعات آنها کمی با همدیگر متفاوت هستند. بنابراین با ایجاد پایگاه اطلاعاتی INSD امکان استفاده از اطلاعات موجود در هر سه پایگاه اطلاعاتی برای محقق وجود خواهد داشت.
- مهمان ها 5 سال قبل پاسخ داد
- شما باید برای ارسال دیدگاه وارد شوید
در اوایل سال 1986 دو پایگاه اطلاعاتی EMBL، GeneBank و در سال 1987 به همراه DDBJ تصمیم گرفتند که اطلاعات موجود در خود را یکی کنند و با این کار پایگاه های بین المللی توالی اسید نوکلئیک (INSD) ایجاد شد. اگرچه امکان ارسال توالی های DNA به این سه مرکز به طور جداگانه وجود دارد، ولی این مراکز اطلاعات خود را هر روز مبادله و در نتیجه اطلاعات خود را یکسان می کنند. اگرچه سیستم و فرمت اطلاعات آنها کمی با همدیگر متفاوت هستند. بنابراین با ایجاد پایگاه اطلاعاتی INSD امکان استفاده از اطلاعات موجود در هر سه پایگاه اطلاعاتی برای محقق وجود خواهد داشت.
- مهمان ها 5 سال قبل پاسخ داد
- شما باید برای ارسال دیدگاه وارد شوید
لطفا جهت ثبت نام ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.


