پرایمر نرمال و موتانت در تکنیک آرمز

0
0

سلام خسته نباشید. من اگر پرایمر نرمال و موتانتم رو برای تکنیک آرمز توی یک تیوب بریزم، آیا مشکلی پیش می آید؟

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

سلام، وقت بخیر، طول قطعات سنتز شده با پرایمر موتانت و نرمال یکسان است. بنابراین اگر شما هر 2 پرایمر را همزمان در یک تیوب بریزید، نمی توانید طول قطعات را بر روی ژل افتراق دهید. بنابراین باید آن را در دو ری اکشن جداگانه ببندید.

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفا جهت ثبت نام ابتدا یا ثبت نام کنید.