پرایمر نرمال و موتانت در تکنیک آرمز
سلام خسته نباشید. من اگر پرایمر نرمال و موتانتم رو برای تکنیک آرمز توی یک تیوب بریزم، آیا مشکلی پیش می آید؟
- شما باید برای ارسال دیدگاه وارد شوید
پاسخ شما
لطفا جهت ثبت نام ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.


