سنجش سایتوکین سرم با الایزا

0
0

سلام من سرم جمع کردم که بعدا الایزا بزارم یه بار گذاشتم نتایج جالب نبود به نظرتون نکته خاصی داره فریز و دفریز سرم برای سنجش سایتوکاین؟

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

سلام به صورت تئوری بله میشه چون بیشتر پیوند ها بین پروتئین G و IgG هیدروژنی هستند. اما مشکل همان طور که خود شما اشاره کردین ساختار پروتئین می باشد. و اینکه توجه داشته باشید که هر چقدر دما را افزایش دهید برهمکنش های هیدروفوبیک بیشتر خواهد شد.

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفا جهت ثبت نام ابتدا یا ثبت نام کنید.