سلام وقت بخیر ببخشید من اگه نمونه هایی که می خوام باهاشون الایزا بذارم رو بخوام نگهداری کنم باید در چه شرایط دمایی باشد؟
سلام، این زمان بسته به آنالیت مورد نظر شما متفاوت است اگر بخواهید نمونه ها را در دمای 2 الی 8 درجه قرار دهید به مدت یک هفته قابل نگهداری است اما برای مدت زمان طولانی تر نیاز است تا در دمای منفی 20 درجه سانتی گراد فریز شوند.
لطفا جهت ثبت نام ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.