محیط ترمینال لینوکس

0
0

سلام ببخشید من برای ساخت فایل در محیط ترمینال لینوکس از دستور touch استفاده می کنم. میخواستم ببینم اگر بخواهم فایلی را بسازم و باز کنم دستوری وجود دارد؟

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

سلام دوست عزیز. بله. برای ساخت فایل در محیط ترمینال لینوکس از دستور touch استفاده می شود. منتهی اگر بخواهید با یک command هم فایلی را بسازید و هم باز کنید می توانید از command زیر استفاده کنید:
vi filename

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفا جهت ثبت نام ابتدا یا ثبت نام کنید.