محیط ترمینال لینوکس
سلام ببخشید من برای ساخت فایل در محیط ترمینال لینوکس از دستور touch استفاده می کنم. میخواستم ببینم اگر بخواهم فایلی را بسازم و باز کنم دستوری وجود دارد؟
- شما باید برای ارسال دیدگاه وارد شوید
پاسخ شما
لطفا جهت ثبت نام ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.


