منحنی تکثیر ژن رفرنس

0
0

منحنی تکثیر ژن رفرنسم در real time ، CTهای خیلی بالا حدود 37و38 میده،چطوری این مشکل را حل کنم؟

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

این اتفاق چند دلیل میتواند داشته باشد اول از همه شما باید به کیفیت استخراج RNAتون شک کنید برای این منظور RNAرا نه تنها در اسپکتوفوتومتر بلکه در ژل آگارز هم چک کنید و از کیفیتش مطمئن شوید.

دلیل بعدی میتواند کیفیت پایین سنتز DNA شما باشد.حتما بعد از سنتز با یک ژن رفرنس برای pcr DNA بزارید و چک کنید آیا روی ژل باند دیده میشود یا خیر

اگر موارد بالا مشکل نداشتند احتمالا مشکل از طراحی پرایمر است.پرایمر خود را از نظر کارایی روی یک نمونه مطمئن چک کنید.

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفا جهت ثبت نام ابتدا یا ثبت نام کنید.